Milé dámy, slečny, holky, mámy, milí tátové, kamarádi a přátelé!

Mám velikánskou radost, že se vám všem líbí e-book plný receptů Barevný inspiromat. Psala jsem recepty proto, abychom se vzájemně inspirovaly, přinášely si do života radost a nikoliv starost navíc. Na sociálních sítích padá nekonečně otázek k e-booku samotnému a mám jenom jedny ruce a jenom jednu hlavu. Proto jsem vybrala top 10 otázek od mých klientek, které si zakoupily e-book. A taky se s vámi chci podělit o fotky vaření těch klientek, které už e-book mají a vaří podle něj. Pro tenhle skvělý pocit to všechno dělám. Protože mě těší, že vás baví podle mých receptů vařit a můžeme si tak dávat zpátky zpětnou vazbu.

Všem moc děkuju za fotky vašich koláčů, dezertů a jídel, která vaříte podle Barevného inspiromatu:) Všechno sdílím a těší mě pozitivní nálada kolem.

S Vojtíškem se na vás těšíme na Facebooku, Instagramu a nově i na infolince tichovydobroty@gmail.com

Top 10 otázek k e-booku a co všechno si přejete vědět

1. Kde přesně máte e-book objednat a jak?

E-book je možné objednávat na webu tichovydobroty.cz pouze přes objednávací formulář. Formulář najdete přímo na odkazu zde nebo najdete vložený na prodejní stránce e-booku. Na prodejní stránce e-booku najdete veškeré info o obsahu e-booku, ukázku ke stažení a informace k platbám, vč. nápovědy pro stažení e-booku. E-bookem vám bude doručen ve formátu PDF, v jiném formátu e-book nedoručujeme.

2. Kdy bude platební brána? A jak platit ze zahraničí?

Konečně máme v provozu platební bránu. Můžete u nás jednoduše platit kartou a získáte tak e-book ihned po zaplacení. Více o platbách kartou tady. Pokud si přejete platit ze zahraničí, zvolte možnosti z platební brány. Už jsem dodali několik e-booků i k sousedům na Slovensko, dohoda je tedy možná.

3. E-book jste objednali a zaplatili převodem na bankovní účet. Proč vám ještě nepřišel link ke stažení do e-mailu? Jak dlouho to bude trvat?

Po vyplnění formuláře se vám zobrazí předpis platby pomocí bankovního převodu. Bankovní převod znamená doslova, že posíláte ze svého účtu na můj účet částku za e-book. Současně vám do emailu přijde oznámení o provedené objednávce, kde máte možnost kliknout na stav úhrady objednávky.

Do chvíle než se připíše platba na můj účet se zobrazuje stav objednávky jako „čekáme na úhradu“. Takto je označena objednávka do té chvíle, než moje banka zašle do systému tzv. avizo o přijaté platbě. Toto avizo přijde do systému automatizovaně. Než se tak stane, stále je objednávka označena jako „čekáma na úhradu“. Systém a banka si předávají aviza většinou v noci (bankovní systémy a aviza neovlivňujeme z pohledu času nebo četnosti). Po doručení aviza se odesílá automaticky k vám email s doručení linku ke stažení a s potvrzením o přijaté úhradě.

Jak dále postupovat:

  • v případě, že jste u platby zadali správně variabilní symbol (VS), nebo jste použili tzv. QR kod k zaslání platby), uběhly 2 pracovní dny od odeslání platby a stále nemáte link ke stažení, pak nám prosím napište na infolinku tichovydobroty@gmail.com, platbu prověříme tzv. ručně.
  • v případě, že jste u platby VS nezadali, pak je třeba vyčkat, až na můj účet platba přijde (tzn. platbu na něm vidím připsanou) a ručně tuto platbu páruji v systému. Zabere to čas, ale vše jsme vždy dohledali a vyřešili. V tomto případě mi vždy napište na infolinku tichovydobroty@gmail.com.
  • Berte v potaz víkend. Pokud zadáte platbu v pátek – pak následují 2 dny volna, kdy spolu banky nekomunikují. V pondělí se vaše platba odesílá z vašeho účtu na můj účet a avizo může přicházet buď v pondělí v noci nebo až v průběhu úterý, pak si systém aviza páruje v úterý večer nebo v noci. Nemůžete tedy mít link v úterý ráno, ale vždy dorazí později.

4. Při platbě převodem na účet jste nezadali VS (variabilní symbol), co se teď stane? Kdy budete mít e-book?

V případě, že jste u platby VS nezadali, pak je třeba vyčkat, až na můj účet platba přijde (tzn. platbu na něm vidím připsanou) a ručně tuto platbu páruji v systému. Zabere to čas, ale vše jsme vždy dohledali a vyřešili. V tomto případě mi vždy napište na infolinku tichovydobroty@gmail.com.

5. Nepřišel vám ještě ani jeden email, co jste udělali špatně a jak to napravit?

V tomto případě jste zadali špatně email. Budete se divit, ale takové případy se stávají. Překlep v doméně emailu, zapomenete uvést celý email. Náš systém není vševědoucí. Pokud zadáte váš email s překlepem např. místo seznam.cz napíšete sesnam.cz nebo seznam.ch, pak systém tento váš údaj eviduje jako email (nekontroluje, zda je funkční).

Jak poznáte, že jste zadali špatně email do objednávky? Jednoduše. Nepřišel do vaší emailové schránky ani jeden email, který by měl v sobě tichovydobroty.cz nebo Kačka Tichá, tzn. neobdrželi jste ani předpis k úhradě formou emailu, ani oznámení o provedené objednávce.

Jak postupovat: Napište nám na infolinku, že máte podezření o špatně zadaném emailu ve vaší objednávce. Napište nám vždy i vaše jméno a příjmení. Dohledáme a poradíme jak dál.

6. Při stažení e-booku se mi zobrazila stránka, že je link uzavřen. Snažila jsem se e-book stahovat, ale u sebe v telefonu ho nevidím.

Od 1.5. 2020 každá objednávka je spojena s maximálním počtem stažení jedenkrát. Každý zákazník si může e-book v PDF stáhnout pouze jedenkrát. Proto doporučujeme stahovat do takového zařízení, kdy máte jistotu, že si dokážete PDF v zařízení otevřít.

Jak postupovat:

  1. Nejdříve zkontrolujte, zda PDF nemáte již někde u sebe v telefonu nebo počítači stažený.
  2. Pokud jste skutečně nenašli, napište nám na infolinku. Vaší žádosti se budeme věnovat. Objednávku dohledáme a spojíme s vámi zpět, abychom dohledali v čem je problém u stažení.
  3. Pro správné stažení jsme připravili manuály. Návod pro stažení na iPad a iPhonech. Návod ke stažení pro Android. Všem e-book doručíme. Bohužel nemůžeme ručit za stav vašich telefonů a nemůžeme je znát do detailu, ale vždy se snažíme najít cestu a poradit vám se stažením.

7. Nenašli jste nikde návod ke stažení a jak postupovat. Kde najdu návody? Nevím, jak si správně stáhnout PDF do mého mobilu.

Sestavili jsme dva jednoduché návody pro správné stažení e-booku:

  • Návod pro stažení na iPad a iPhone.
  • Návod pro stažení na Android telefonech.
  • Odkazy na návod najdete i na stránce odkud si svůj e-book stahujete. Stačí se podívat a kliknout.
  • V případě, že ani návody nepomohly, můžete se nám ozvat na infolinku. Zkusíme se technickým nastavením vašeho telefonu prokousat a poradit vám.

8. Proč máte jenom 3 možnosti stažení PDF ze zaslaného linku?

Počet stažení na 1 objednávku je omezen. Každý zákazník si může e-book stáhnout pouze 3x. Myslíme si, že jde o dostatek pokusů k tomu, abyste si e-book v klidu stáhli a necítíli se nervózní, že vám stažení nevyjde. Po vyčerpání 3x staženo se link uzavře. Více najdete v podmínkách.

Jak postupovat, pokud se vám link uzavřel a vy nemáte stále svůj e-book? Pak postupujte podle bodu 5 výše.

9. Jak si mohu e-book vytisknout?

E-book dodáváme ve formátu PDF. Formát PDF je určený k prohlížení na online zařízeních, ale dá se z něj i pohodlně tisknout. Způsob tisku je na vás. Je to stejné jako s každým jiným souborem, který si chcete vytisknout. Stačí se podívat na nastavení vaší tiskárny, zvolit formát k tisku a pustit tisk. Většina tiskáren má i možnost tisku 2 stránky na 1 list papíru. V případě, že si takto sami nastavíte, ušetříte za tisk.

Nikoho nenutíme e-book tisknout. Je to vaše volba. Ani vás nenutíme s PDF obíhat tiskárny. E-book je připraven tak, aby byl čitelný pohodlně i na telefonu. Proto jsou v něm velká písmena a nikoliv malé blechy náročné ke čtení.

10. Poslali jste dotaz na infolinku a nikdo vám hned neodpovídá? Kdy a jak infolinka pracuje? Kdy dostanu odpověď?

Infolinka? To jsem přeci já – Kačka Tichá – sedící za emailem a odpovídající na vaše otázky. Ze začátku prodeje mi pomáhala s infolinkou a technickými dotazy moje kamarádka Lenka, naučila mě fígle a technicky myslet a teď jedu podporu sama. Tudíž uznáte, že nemůžete čekat odpověď ve dne i v noci. Sedím u emailu v tu dobu, kdy je to vhodné a kdy mám čas se zamyslet a odpovídat. Snažím se tam být každý den, ale znáte to.

Infolinka pracuje od pondělí do pátku od 10:00 – 17:00 h a pak případně večer. Svoje dotazy pište na email tichovydobroty@gmail.com

11. BONUSOVÁ OTÁZKA – Vyjde e-book Barevný inspiromat jak tištěná kniha? Bude v knihkupectvích?

Odpověď. Nebude. Vydala jsem první e-book samozdatem, za podpory a pomoci přátel. Nestojí za mnou žádné nakladatelství. Barevný inspiromat v tištěné verzi jako kniha nevyjde a nemám to ani v plánu.

Díky všem za podporu! Vaše Kačka!

Autor Kačka Tichá

Jsem autorka receptů, máma, kamarádka, trenérka a milovnice života. Autorka blogu Tichovy dobroty. Moje kuchařky: tištěná Voňavý inspiromat, e-booky: Barevný inspiromat, Cukrárna u Kačky, Slaný inspiromat a nově e-book Svačinkový inspiromat.